]]>

« Home | Kisah landlord yang sengal.. » | Kesengalan Seorang Housemate.. » | Kisah Seorang Rumet Yang Suka Makan Gaji Buta.. » | "Rama rama terbang", satu igauan atau realiti? » | "Banyak nya rama rama terbang".. » | Kisah pembunuhan paling karut.. » | I am the Ayah Pin's Successor.. » | Keinsafan seorang tukang karut.. » | Alkisah sebuah lawak spastik.. » | Bermula nya sebuah kisah karut.. »



Tuesday, September 20, 2005

Sweet Memorable Reunion..

For some reasons, I really like this pic :) Nice!!

From left: Ayie, Laili, Safri and Ruzman(Whuddaya laughin' at dude)

Lobo n me resting our butt after a long walk.

Im dreaming of having one of these :) Kinda cool aint it?

Slurrppp...! Ah, refreshing extreme latte.

Safri aka Mr Sawadikap posing with the all mighty Lobo aka Tomok.

In front of the Pets Wonderland.

Now that's our so called beautiful programmer n our sweet lil girls, peng n kema :)

Hahahaha... I like this pic. I wonder whats on ur mind dude.

Its been awhile dude. Nice meeting u again that day ;)


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...

razie...tuko la comment tue...huhuhuhu makin parah neh....

Hehehehehe.. Takpe lah.. Aku delete je nanti spam2 tuh semua...

Aku dah delete dah pon.. :)

Anyways, tgh dok carik idea nih nak merapu pasal gambar that lady yang kita amik hari tuh. LMAO!! :p Dah tumbuh tanduk kat kepala nih.

hahaha...akoo tunggu cite ko...wakakakkakaka...mahal siot gamba tue

I somehow like the first pix still till today... hehe... sungguh kagum dengan penataan cahaya nya. Kudos to the photographer

Add a comment

 




« Home | <$BlogPreviousItemTitle$> »